Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ander beeld achteruitrij camera
Ff over de CX3

Het viel ons plotsklaps op dat het beeld van de achteruitrij camera ineens anders was.
Naar dealer geweest maar blijkbaar hoort het zo te zijn.
Uiteraard heb ik het volste vertrouwen in de dealer dat het ook zo hoort te zijn.
Er zit niets los en er is niets verschoven !!!!! En alles werkt hoe het moet.
Gezocht op internet en ook van andere merken auto's hoor je mensen over het zelfde.
Ik zal aan de hand van 2 foto's laten zien wat we bedoelen.
Foto 1 is zoals het was.
Foto 2 zoals het nu is.

Heb even 2 foto's  van internet gehaald zodat jullie zien wat ik bedoel qua verschil in beeld
Dit zijn dus niet de orginele foto's van onze auto maar wel een vergelijk qua beeld

Eerst was het gehele scherm als beeld, nu zie je achterbumper en in de hoeken kentekenplaat.
Zijn er mensen met een originele achteruitrijcamera en zoja welk beeld hebben jullie dan.

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
Onze 2 heeft geen achteruitrijcamera, maar onze Toyota wel en laat nu op het betreffende forum een tijdje terug hetzelfde probleem aangekaart zijn. Helaas wist niemand daar te vertellen hoe het komt. Bij onze Toyota is het beeld trouwens ook vervormd...

Eerlijk gezegd kan ik moeilijk wennen aan het achteruitrijden op basis van de camera. Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik wil graag achteruit kijken als ik achteruit rij, maar dan zie ik het beeldscherm niet...
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)