Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 jaar Mazda2
Hallo,

Ik heb nu mijn Mazda2 1jaar en anderhalf maand en ben erg tevreden van deze wagen.
In het begin "zuipte" hij +/- 8,5L/100km in stad, dit is ondertussen gedaald tot +/- 6,5L/100Km, niet slecht voor een automaat dacht ik.
Vergeleken met mijn Mazda 323F Trsi is de Mazda2 veel stiller en heeft die een bijna even goede wegligging.
Het is ook mijn eerste automaat en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad.
Ik ben veel kalmer achter het stuur en files deren mij veel minder, dus de automaat is echt iets dat ik niet meer wil missen.
Nadat ik hem had gekocht heb ik een coating laten aanbrengen en om de 4 maand laat ik kuisen door een professional.
Auto wordt binnen en buiten gekuist.
Binnen: stof verwijderd, gestofzuigd, tapijten behandeld, zetels gestofzuigd en behandeld tegen vuil, koffer volledig geruimd en grondig gekuist.
Buiten: gewassen en gedroogd, twee maal gewaxt, ruiten worden speciaal behandeld zowel binnen als buitenkant.
Wielen en wielkasten: de velgen worden gewassen en gedroogd en gewaxt, banden worden met gel behandeld, wielkasten worden proper gemaakt met de hogedrukspuit en zwart gemaakt.
Na één jaar ziet mijn wagen er nog uit alsof hij uit de toonzaal komt.
Die coating was duur en het laten wassen is ook niet van de poes, maar het is zijn geld meer dan waard.

En voor ik het vergeet: 1 jaar zorgeloos achter de rug en slechts in de garage geweest voor zijn eerste onderhoud.
Antwoord
LMD schreef:Auto wordt binnen en buiten gekuist.
Binnen: stof verwijderd, gestofzuigd, tapijten behandeld, zetels gestofzuigd en behandeld tegen vuil, koffer volledig geruimd en grondig gekuist.
Buiten: gewassen en gedroogd, twee maal gewaxt, ruiten worden speciaal behandeld zowel binnen als buitenkant.
Wielen en wielkasten: de velgen worden gewassen en gedroogd en gewaxt, banden worden met gel behandeld, wielkasten worden proper gemaakt met de hogedrukspuit en zwart gemaakt.

Dat klinkt als een advertentie van een schoonmaakbedrijf.
Wat kost het om mijn auto zo'n poetsbeurtje bij je te laten geven?

Maar fijn dat je na een jaar nog zo tevreden bent! Ik heb de mijne nu vijf jaar en ik heb ook nog nooit een seconde spijt van mijn keuze gehad. Wat mij betreft is het in het B-segment nog steeds de enige auto die een mooi exterieur, een mooi interieur, een fijne/sportieve wegligging, betrouwbaarheid en een beetje exclusiviteit met elkaar combineert!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)