Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen
Hallo mazda2 rijders/liefhebbers,

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Gerjo en rijdt sinds 22 mei een nieuwe mazda2 GT-M in de kleur Sonic Silver.
Het is een nieuwe mazda2 maar van modeljaar 2019 die nog op voorraad stond bij mijn dealer,
tja ik ben een echte Hollander die op de centen is  Wink 

In de week dat ik hem nu bezit heb ik alleen maar positieve ervaringen, mijn auto hiervoor was en Suzuki Ignis uit 2017 met AGS (halfautomaat).
Niets ten nadelen van de Ignis maar qua degelijkheid en met name rijgeluid heeft deze mazda2 zeker wel wat streepjes voor.

Groeten Gerjo

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
Welkom hier en veel Mazda 2 rijplezier!

In die kleur zie je hem niet vaak. Dat maakt hem nog bijzonderder.
Antwoord
Gefeliciteerd, Gerko en welkom!
Zeker weten een goede keuze, veel plezier ermee!
Antwoord
Prachtige Mazda!
Veel rijplezier......
mvg, Ruud
Antwoord
Gefeliciteerd met de aankoop! Klopt wel, in deze kleur zie je de 2 niet vaak!

Veel rijplezier gewenst!
Antwoord
Gerjo schreef:... ik ... rijdt... een nieuwe mazda2 GT-M... tja ik ben een echte Hollander die op de centen is

Als je op de centen had gezeten had je de basisversie gekocht, in plaats van een GT-M  Cool
Antwoord
Nee hoor, Dennis. De dealers hadden nog een hoop GT-M's van vorig jaar over. Die werden vervolgens met mega kortingen aangeboden om in de showroom plaats te maken voor het nieuwe model. De dealer hier had zelfs een zeldzame 115 pk uitvoering waar hij ondanks de lage prijs niet vanaf leek te kunnen. Net toen ik na lang twijfelen de dealer "uit zijn lijden wou verlossen", was iemand anders mij voor geweest.
Antwoord
Wat mag ik me dan voorstellen bij een mega korting?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)