Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vrouwenauto?
Zit ik nog eens door de brochure van de huidige Mazda 2 te bladeren, valt me plotseling op dat op de foto's wel heel erg weinig mannen voorkomen. Is de Mazda 2 echt bedoeld een vrouwenauto te zijn?
Antwoord
Nee Mazda doet precies na wat de werkelijkheid is, de vent des huizes mag hem betalen en daarna zelf op de fiets gaan omdat de vrouw hem inpikt.
Als je verder scrollt zie je nog een waarheid, de vent is aan het ploeteren.
Denkt Mazda nou echt een auto te kunnen verkopen door vrouwen erbij af te beelden, pfff dat werkt alleen met mooie grieten erbij, niet met die ze nu gebruiken.
( jaja ik zeg het maar vast, niet mijn smaak grieten )
En wat helemaal al niet kan is foto 6 !!! anderhalve meter afstand !!!! Zo stopt het verspreiden nooit
Antwoord
Wat IkBenHet zegt. Alleen zou ik die blonde mijn bed niet uit trappen.

Wat me wel opvalt, is de verschraling van de kleurenkeuzemogelijkheid; blijkbaar kun je je nieuwe 2 alleen nog in het rood of wit kunt krijgen. Jammer.
Antwoord
Als ik op mazda.nl kijk kan ik bij de 2 ( die met basisprijs 17.490 euro ) meer kleuren kiezen.
Antwoord
IkBenHet, hij bedoelt de kleuren van de auto's in de folder. Dat zijn er net zoveel als het aantal dames wat iets te prominent aanwezig is.
Antwoord
Precies, AGH.

Overigens zat ik van de week door mijn administratie te struinen en kwam ik de brochure tegen die ik in 2015 bij mijn eigen auto kreeg. De brochure zelf is behoorlijk gelijkwaardig aan de nieuwe, maar er staat geen enkele vrouw/dame in.
Misschien richten ze zich nu toch op een andere doelgroep inderdaad.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)