Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wrappen linker en rechter scherm rond de koplampen Mazda 2 GT-M
Voor de liefhebbers zou ik nog wat foto's erop zetten m.b.t. carbon rondom de koplampen. 
Gisteren in Breda laten wrappen, je moet het eigenlijk in het echt zien, is veel mooier 
dan op de foto's.

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
Thanks, op zich niet lelijk, maar zou het niet mooier geweest zijn als de wrap zonder de streepjes was geweest.
Is maar vraagje hoor, niet verkeerd bedoeld.
En nu zul je denk ik bij de achterlichten ook wel wat gaan doen, of heb ik het nu mis??
Ik bedoel dus het gedeelte van de lampen die bij de kofferklep horen. ( zie foto, nee deze geen wrap )

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
Thumbs Up 
Bedankt voor je reactie, 

Nee ik heb specifiek voor carbon gekozen met de minimale streepjes die je ook vindt bij het nummerbord en deze lijn heb ik ook doorgezet.
Achterkant doe ik niet, wel overwogen om het dak aflopend naar de zijkant te laten wrappen, maar omdat ik zomer en winter vakantie een dakkoffer op het dak heb liggen, 
werd mij dat sterk afgeraden, want de dak-dragers hebben te veel druk op het carbon en dat ga je zien natuurlijk t.z.t. wel jammer!

Volgende week wordt bij de dealer rode led welkom verlichting ingebouwd, dus niet de dorpels, maar de verlichting schijnt dan op de pedalen en is ook zichtbaar aan de passagierszijde, 
ben benieuwd hoe dit wordt.
Antwoord
Dat zat er ook op toen ik mijn 2013 Mazda 2 1,5 GT-M kocht......wel grappig en sfeervol als je de deur opent...
Lijkt dan wel een beetje een bordeel.....dus snèl de deur dicht.........pfffff....
Antwoord
Haha, das een goeie.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)