Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Afspeellijst werkt niet.
Hallo, vandaag een poging gedaan om een paar afspeellijsten te maken met Playlist Creator 6.3.2.
Ik heb gebruik gemaakt van mp3 bestanden in mappen en het pls en later m3u bestand in de Root gezet van de usb.
MZD ziet de namen wel maar doet er niets mee.
Als ik het op de W10 PC test werkt het wel.

Iemand tips voor me?
Antwoord
Heb je FAT gebruikt of NTFS, zul je wel FAT voor moeten gebruiken.
Dus eerst formateren als FAT en daarna de playlist erop, dan nog eens proberen of hij ze dan wel ziet.
Antwoord
Hi NewBee, nu kan ik de Mp3 in Mappen afspelen omdat het FAT geformatteerd is. Waarom zou dat dan anders moeten voor afspeellijsten?
Groet, Theo.
Antwoord
Opgelost: in het pls bestand van playlist creator komen in de verwijzing naar het muziekbestand 2 punten voor.
Die heb ik consequent dmv bewerken bij alle verwijzingen verwijdert en nu werkt het prima in Windows 10 zowel als in de MZD van de Mazda.
Weer wat geleerd.
Antwoord
2 punten? Bedoel je ".." of toch iets anders?
Antwoord
Dus de oplossing is dat je geen muziek creator moet gebruiken ;o)
Antwoord
(03-09-2020, 06:17 PM)AGH1965 schreef: 2 punten? Bedoel je ".." of toch iets anders?

Echt .. verwijderen als tekst en opslaan in Windows.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

(03-10-2020, 05:02 PM)NewBee schreef: Dus de oplossing is dat je geen muziek creator moet gebruiken ;o)

Juist wel, in Windows 10 maak ik een playlist met Playlist Creator en sla hem op in de Playlist Creator, daarna bewerk ik het pls bestand met Windows (en niet met de Playlist zelf !) de twee puntjes weghalen, opslaan en klaar is Kees.
Bij mij werkt het naar tevredenheid en handiger dan het omlaag naar “Map” scrollen en daarna de juiste submarine te kiezen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)