Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen
Hallo allemaal.

Aangezien ik gisteren een Mazda 2 uit 2015 gekocht heb, dacht ik laat ik mijzelf een voorstellen.
Ik kom uit het zuiden van het land (NB) en ben een man van gemiddelde leeftijd ( begint zo op een datingsite te lijken  Shy )
Hiervoor en nog steeds heb ik Alfas gereden, een 156 en een 159.
De 159 heb ik nog totdat ik de Mazda op mag halen aanstaande vrijdag bij de dealer, dan mogen zij hem hebben.
Ik hang al heel lang op Alfa Forums rond, en nu dus ook hierzo.
Jullie begrijpen wel waarom.

Er zit van alles op en aan van binnen, dat gaat nog wat worden qua bediening ben ik bang.
Allemaal dingen die ik normaal gesproken niet gebruik, maar goed je moet met de tijd mee gaan zegt men dus dat doen we dan ook.
Ik ben wel erg enthousiast hoor dat wel, allemaal knopjes om in te drukken en zo.
Dat vond ik als kind ook al zo leuk, roltrap stop zetten in de winkel als er nog mensen opstonden ( 1X maar hoor ;o)
Maar goed, het is trouwens een blauwe.
Heel blauw, dan val je lekker op (grapje)
Nee hoor ik vond het gewoon mooi, mijn Smartphone is ook blauw dan past dat mooi bij elkaar  Tongue

Wat er allemaal opzit dat zal wel aangeduid worden via een of andere pack of zo, maar dat zullen jullie hier wel weten hoe dat te ontdekken via een type nr of zo?

Nou dat was het wel, groeten.
Antwoord
Welkom en gefeliciteerd met je Mazda 2........goede keus.
Als Alfa-man zal de Mazda 2 je zeker bevallen.........weggedrag en schakelen zoals bij Alfa's...
Ik heb zelf vroeger o.a. een Guilietta 1600 super gehad en daarna een Alfetta......fantastische auto's en technisch zéér degelijk.
Ik bezoek en post zelf veel op forums van:
De Lotus Esprit Turbo SE (UK+Dld); de Mazda RX-8 HP (USA, UK, Dld, Ned) en dus ook hier vanwege een 2013 Mazda 1,5 GM-T .....een regelrecht "moordwagentje".......
De Mazda 2 forums in Ned. en Dld (   https://www.mazda-forum.info/forums/mazda2.20/    )  zijn veel gezapiger dan de andere forums die ik bezoek en ik denk dat zoiets zeker ook in vergelijking met Alfa forums geldt.
Het zij zo...alles is meegenomen.
Ik wens je veel rijplezier met je Mazda!
Groetjes, Ruud

PS: heb je een serie DE of DJ gekocht......straks foto...?
Antwoord
Aah kijk een mede alfist, dat is mooi  Smile en bedankt.

Ik hen nu de beknopte papieren en die zegt het volgende....Mazda 2 1.5 Skyative -G-GT-M Driver pack.
Kun je daar wat mee, wan DJ en DE zeggen mij niets?

Fotos moet ik blijkbaar eerst uploaden ergens en dan de url pasten, dat komt dan nog.
Antwoord
Welkom hier en alvast veel Mazda 2 rijplezier!

Zelf bezocht ik alfaforum.nl regelmatig, maar dat werd snel minder toen mijn antivirussoftware plots beweerde dat het forum vol bedreigingen zat. Of dat ook de reden is geweest waarom het forum daarna helemaal verdween, weet ik niet.
Antwoord
Dankjewel AGH1965, dat Forum is idd allang geleden opgeheven wat erg jammer is/was.
Er zijn er nog wel een paar over maar dat loopt niet meer zoals vroeger, de tijden veranderen en de autos worden ouder.
De echte diehards zitten er nog wel, maar er wordt niet veel meer gepost.
Jammer maar we are moving on, nu zit ik dus hier.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)