Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Onderhoud Comfort
We zijn weer toe aan een onderhoudje van ons karretje.
Wat gaat een jaar toch snel, wordt oud hahahahah
Maar nu ff waar het om gaat.

Bij pakket onderhoud comfort  staat firmware update navigatie.
Wat moet ik me daar bij voorstellen.
Antwoord
Volgens mij betekent dat dat je navigatie wordt bijgewerkt naar de laatste versie.
Antwoord
Enkele weken geleden is bij mij ook de firmware ge-update echter geen idee wat er dit keer anders is.
Bij een eerdere update is de Mute wel zodanig verbeterd dat een muziek nummer gepauzeerd wordt in plaats van in stilte verder te gaan.
Antwoord
Updaten naar laatste versie is het niet want dat staat apart vermeld ( bijna 50 euro )
Het gaat echt om een firmware.
Antwoord
Als hiervoor betaald moet worden verwacht meer iets in de trent van bijwerken van een extra geabonneerde dienst (applicatie) zoals Navigatie en of Connected Services.
In dit geval mag je best wel vragen wat de update precies inhoud.
Zo bijzonder is de Mazda navigatie nu ook weer niet met 2 updates per jaar waarbij zeer waarschijnlijk de snelheidsverandering nog niet is verwerkt. En dan nog de connected services die via hotspot icm Apple rampzalig is sinds ios13.
Antwoord
Ik moet de mijne vrijdag ophalen, helemaal vergeten te informeren of alles dan up to date is.
Ben ik nu dus te laat mee.
Maar eh hoelang wordt dat door de dealer gratis bijgehouden dan, oftwel hoe zit dat?
Antwoord
@IkBenHet: Gewoon aan de dealer vragen wat het allemaal inhoudt! 

@NewBee: Als je hem bij een officiële Mazda dealer koopt, dan zou ik als ik jou was toch echt verlangen dat de navigatie bijgewerkt wordt voor aflevering. Daarentegen lijkt het mij vrij logisch dat je na aflevering van een vijf jaar oude auto de updates zelf moet betalen.
Antwoord
Morgen eens even bellen dan, hoe kan ik trouwens zien of de laatste update erop staat?
Versie nr of zo.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)