Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wensen Mazda 2
Over het algemeen ben ik zeer tevreden met onze Mazda 2 van 2015.  De auto heeft inmiddels 75000 km achter de kiezen en dat zonder noemenswaardige probleempjes. Toch valt er altijd wat te wensen. Of er mensen van Mazda meelezen hier weet ik niet, maar het zou leuk zijn zo'n lijstje van kleine dingen te maken, daarbij in het achterhoofd houdend dat de auto niet daardoor meteen een paar duizend euro duurder wordt.

Ik trap af:

1: brandstofafdekking achter de centrale vergrendeling ipv kabeltje
2: Auto mag stiller zijn. (wind en rolgeluiden)

Wie heeft er meer?

Andre2
Antwoord
Voor wat betreft het geluid is mijn Mazda 2 van 2018 heel erg stil maar vind de banden wat hoekig als ze enkele dagen niet gereden hebben. Het duurt nu in het koudere weer wat langer voor ze weer ø zijn.

De connected services om de Here navigatie met “Naviextras” te verbinden en het importeren van mijn 230 contacten vind ik minder: Het WiFi wachtwoord wordt niet opgeslagen wat met het Mac Adres te maken heeft. Apple zou daar sinds ios13 nog steeds geen patch hebben uitgebracht zoals vorig jaar.

Het importeren van mijn Contacten is problematisch (niet mogelijk), tenzij ik me beperk tot de 13 favorieten dan gaat dat zeer snel.
Ondanks dat ben ik toch zeer tevreden met de Mazda inclusief Apple CarPlay met TomTom navigatie.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)