Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Batterij leeg
Ik had de laatste paar weken constant last van mijn deurknop. Ik heb Keyless Entry en dan dien je op het knopje van je deurhandel te drukken om de deur te openen, Dat ging dus steeds moeizamer. Ik dacht, nou daar is dan mijn eerste probleem. Tot het helemaal niet meer werkte en er bij mij een lampje ging branden.

De sleutel van mijn vrouw maar eens in de hand genomen en kijk aan, het knopje werkt prima. Dus de batterij van mijn sleutel was leeg. Op naar de garage dus, of..... toch maar even googelen of je dat niet zelf kan oplossen. En ja hoor, even 2 knoopbatterijen (Ik dacht gelijk die van mijn vrouw maar wisselen) type 2025 gekocht, schroevendraaier(tje) erbij en binnen 5 minuten was de klus geklaard.

Dus beste vrienden, is jullie batterij van je sleutel na ongeveer 3 jaar leeg. gewoon zelf vervangen. Kosten 2 euro per sleutel.
Antwoord
Inderdaad! Heb zelf ook de batterij van de sleutel al eens vervangen. Let wel op dat het inderdaad een 2025 en geen 2032 is, wat de meer gangbare is en dus niet past (spreek uit ervaring Tongue )
Antwoord
5 stuks voor 4,95, das dus NOG goedkoper. Nog geen eurootje per sleutel.
Slechte batterijen bestaan niet meer dus merk maakt niet uit.
Heb zelf vaker in apparaten camelion en bevallen goed
En GRATIS bezorgd.
Dus kom maar op met de lege sleutels hahahahahaha
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)