Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koppelen telefoon
Hoi hoi,

Het is al een paar keer gebeurd dat de telefoon ( samsung A 6 ) plotseling niet meer gekoppeld is met de Mazda.
Krijg de melding van een code maar koppelen gaat dan evengoed niet.
Moet dan eerst de foon helemaal verwijderen en dan weer opnieuw in systeem zetten.

Heeft er iemand van jullie daar ook al mee te maken gehad en zoja eventueel oplossing.
Antwoord
Ik zeg, koop een Iphone en je probleem is opgelost. (Oeps, open ik onbedoeld vast weer een apple discussie)
Antwoord
André, het is zo simpel. Alle appels die niet te eten zijn, zijn voor de kliko.
Antwoord
Hehe ja ik ben ook meer een Android man.... Kreeg een iphone 8 van mn werk... heb het ff geprobeerd maar vind t niks! Terwijl ik wel gek ben op mn Mac book pro Smile

on topic, zelf ook nooit echt problemen ermee gehad. Grote kans dat het aan je phone ligt, niet om lullig te doen maar een A6 is volgens mij niet echt een sterk toestel... als ik google op Samsung A6 bluetooth problems dan is het vrij snel duidelijk dat je niet de enig bent.
Oplossing heeft Andre idd al gegeven Wink
Antwoord
Geloof me, door mijn enorme levenservaring werken mijn aangedragen oplossingen altijd.
Antwoord
Ik zou proberen hem uit het geheugen van je auto te wissen en de auto uit het geheugen van je telefoon. Bij beide apparaten kan je normaal gesproken aangeven welke bluetooth apparaat voorrang heeft op andere.

als je daar bij beide aangeeft dat de auto/telefoon het primaire bluetooth apparaat is, kan het probleem opgelost zijn
Antwoord
Gutanoth dat gaan we proberen.
Beter dan zo'n I-Phone , afluister vinkjes bij Apple hahahahahaahah
Antwoord
@ Ikbenhet, als Apple daadwerkelijk alle iphone's zou afluisteren, zouden ze het knap druk hebben met die miljoenen toestellen die er in omloop zijn. Ik geloof niet zo in dat soort spookverhalen, dat het kan, wil ik nog wel geloven, maar dat het ook gebeurd ? nee, ik kan ook werkelijk geen reden bedenken waarom apple dit zou (willen) doen. Overigens bestaat die mogelijkheid er bij android toestellen ook.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)