Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Apple carplay upgrade voor AA?
Hallo,

Ik zou graag android auto in mijn mazda willen. Ik heb bij de dealer gehoord dat er geen android auto is, maar wel een upgrade voor apple carplay. Ik heb na wat onderzoek op het internet uitgevonden dat deze upgrade er ook voor zorgt dat je ook AA kan gebruiken (in het buitenland). Ik heb zelf nu ook een AA app op mijn telefoon. Ik vroeg me alleen af of AA in het systeem is uitgeschakeld door mazda, om het gebruik ervan de blokkeren, of dat het gewoon mogelijk is om te gebruiken. Heeft het dus nut om deze upgrade te kopen, of zit ik dan tegen een grijs android auto knopje aan te kijken, waar ik niet op kan drukken? Is er iemand die ervaring heeft met deze upgrade?
Antwoord
Volgens mij is de enige reden dat men bij Mazda zegt dat in Nederland alleen Carplay werkt, maar AA (nog) niet, is dat AA officieel niet in Nederland beschikbaar is. Dat wil zeggen, je kunt het niet via de Playstore installeren.
Via apkmirror kan dat wel en heb je gewoon een volledig en in het Nederlands werkende AA. Maar dat had je zelf ook al ontdekt.
Het lijkt me sterk dat het Mazda systeem in Nederland afwijkt en niet zou werken met AA.
Met een grote glimlach rondrijdend in een Jetblack Mazda 2 D-105 Skylease+
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)