Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vakantie
Zojuist terug van een trip door Engeland. Ook links rijden gaat prima met een Mazda . . .

Antwoord
Vorig jaar ook met de 2 via Calais per trein naar Dover geweest en toen Zuid- en Midden-Engeland verkend.
Ging inderdaad prima met het Mazdaatje; meer nog dan in Nederland bleek het een heerlijk gooi- en smijtautootje te zijn.

Hoe heb jij de oversteek gemaakt, Johannes?
Antwoord
mooie en leuke foto.......
Antwoord
Wij nemen altijd de boot Calais-Dover. (Claustrofobie  Confused ). Zijn eerst naar Somerset geweest en vervolgens naar Hastings. Urenlange files op de M25 en de M4. Het viel me trouwens op hoeveel Mazda's er in Engeland rijden. Of komt dat omdat ik er zelf een heb?
Antwoord
Johannes schreef:(Claustrofobie  Confused  )

Zo klein is het in die trein niet, hoor. Het enige dat je merkt is dat het een klein half uurtje donker wordt buiten.

Johannes schreef:Het viel me trouwens op hoeveel Mazda's er in Engeland rijden. Of komt dat omdat ik er zelf een heb?

Geen idee. Mij viel vooral de enorme hoeveelheid Jaguars op. Die dingen zie je daar net zoveel als hier Ford Fiëstaatjes.
Antwoord
Zojuist vakantie naar Noorwegen geboekt, naar o.a. Oslo, Bergen, Geiranger, Vosnavag en Dombas. Dus het hooggebergte in!
Met de 2 uiteraard Smile
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)