Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RICHTINGAANWIJZER 3X KNIPPEREN INGEBOUWD
Anders dan het nieuwste DJ-type (vanaf 2015) van de Mazda 2 had mijn DE-type (2010-2015) nog géén zgn "comfortschakelaar" op de richtingaanwijzers dwz 3x knipperen na 1x aantippen.
Dit is tegenwoordig een standaard voorziening op bijna elke auto.
Op mijn Mazda RX-8 HP heb ik hem wel en miste hem daarom steeds meer op mijn Mazda 2.
Ik kwam er gelukkig via een Duits Mazda 2 Forum achter dat je een modificatiesetje voor enkele tientjes optional bij Mazda kan kopen (is weinig bekend). Het aanbrengen is met de duidelijke inbouwhandleiding goed te doen als je een beetje handig bent.
Hij werkte meteen en ik ben er zéér mee in mijn nopjes.......prettig bij rotondes en rijstrook wisselen.

[Afbeelding: image.jpg]

[Afbeelding: image.jpg]
Antwoord
Toch knap hoor, als je dat zelf kan.

Veel plezier ermee! Smile
Antwoord
Bedankt.... Wink

Bijgaand nog een foto van mijn dagrijverlichting die ik zelf heb samengesteld/gebouwd van "motorfiets DRL's" en gemonteerd in mijn grille......een heidense klus.
Voor mijn type DE zijn géén DRL's op de markt verkrijgbaar; alhoewel ik heb tenslotte in Dld. één fabrikant heb kunnen traceren echter zeer duur en minder mooi.
De DRL's zijn conform de wettelijke min/max maateisen aangebracht en doen het erg goed.

Verder nog zelf een motortemperatuurmeter gefabriceerd en op een geschikte plaats ondergebracht.

[Afbeelding: WP-20180506-00-49-13-Pro.jpg]

[Afbeelding: WP-20180525-15-28-28-Pro.jpg]

[Afbeelding: WP-20180525-14-45-04-Pro.jpg]

[Afbeelding: WP-20180525-15-24-18-Pro.jpg]
Antwoord
Oh, ik dacht even dat je airco op 82,6 °C ingesteld stond.  Blush
Antwoord
Lol........da's een goeie......... Smile
Antwoord
Als ik iets zie met een rood en een zwart draadje, raak ik al in paniek, moet er niet aan denken dat er dan ook nog een groen en geel draadje bij komt. Niets voor mij dus. Ik heb ooit een toelatingstest gedaan voor de bommen bestrijding dienst (of hoe die club ook heet). Dat werd geen succes. Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)