Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Facelift Mazda 2
Facelift voor de Mazda 2.

Zie artikel op autoweek.nl:

https://www.autoweek.nl/autonieuws/artik...-in-beeld/

Weet niet of dit mag van de moderator of van Autoweek.

Kijk anders zelf op Autoweek.nl, is gratis.
Antwoord
Geslaagde facelift; front is nu mooier geworden........
Antwoord
Zijn dat nou chroom-strips onderaan de achterbumper? Vind ik niet mooi.

Verder vraag ik me af of er iemand op het volgende zit te wachten:

Autoweek schreef:Ook moet het onderstel meer afgesteld zijn op comfort.

Wie een zompige auto wil, koopt maar een oude Citroën.
Antwoord
Muldermans schreef:Weet niet of dit mag van de moderator of van Autoweek.

Tuurlijk mag dat. Bij Autoweek zullen ze het heus niet erg vinden dat ze er lezers bij krijgen en geen idee waarom Boyke het een probleem zou vinden. Er wordt hier wel vaker naar andere sites (zoals Autoweek) verwezen.

AGH schreef:Wie een zompige auto wil, koopt maar een oude Citroën.

Precies.

Overigens weet ik niet of ik het front zo heel geslaagd vind. Doet me een beetje denken aan de facelift van de Mitsubishi Colt. Toen die uitkwam in 2005 was het een evenwichtig autootje. Na een paar jaar kreeg 'ie de jet fighter grill van de Lancer, waardoor 'ie totaal uit balans was; veel te grote muil voor zo'n B-segmentertje.
Dat gevoel heb ik hier ook bij, maar misschien moet je hem in het echt zien.
Antwoord
Zo op het eerste gezicht niet verkeerd. Vind de grill wel geslaagd, maar nog even afwachten hoe het er in het echt uitziet. Voorlopig nog blij met mijn 2 uit 2015. Heb van de week de spiegels geautomatiseerd :-) ...vond het zo raar dat je ze handmatig elektrisch moest in- en uitklappen.
Antwoord
Leuke upgrade, David. Wat kost dat nou, je spiegels automatiseren?
Zelf gedaan, of heb je het laten doen?
Antwoord
Er vanuit gaande dat de spiegels al wel elektrisch ingeklapt kunnen worden zijn de kosten € 149. Zelf prutsen met elektra leek mij niet zo'n goed idee. Was ook gelijk even een kennismaking met de Dealer hier in de buurt en kreeg er een jaar pechhulp bij voor niks.
Antwoord
inderdaad geen probleem hoor om dit soort dingen te delen! Graag zelfs Wink

Beetje jammer dat ze juist met een lichtere motor komen, 90pk de zwaarste... dat is nu toch de lichtste?
Antwoord
Nee, de 75 pk is de lichtste.

Maar als je de elektronische begrenzing eraf laat halen, levert je motor gewoon rond de 130 pk.
Antwoord
Hoi,

Betreft:........"Maar als je de elektronische begrenzing eraf laat halen, levert je motor gewoon rond de 130 pk.".......

Hoe wordt dat gedaan......en door wie bijvoorbeeld?

Mvg, Ruud
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)