Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Newbie Mausje met zijn mazda
Goede dag mensen,

De naam is Maurice een zeer troste mazda eigenaar! En dat nu al in een maand tijd, plus 6 dagen Rolleyes

Ik reed hier voor een opeltje en hij moest echt weg. En na lang zoeken van wat ik nou precies wilde zag ik de mazda toch iedere keer weer uitblinken uit de rest. Iedere keer als ik er èèn zag rijden had ik mijn ogen er al op gericht die auto met die lijnen. En dat soms van de buurvrouw, met haar cx3 Wink

Hier een shot van de mijn mazda 2 GTM met sebring exhaust Cool

Mazda 2

Best Regards,

Mausje
  Sleepy
Antwoord
Welkom hier en veel Mazda 2 rijplezier!
Antwoord
Gefeliciteerd met je aankoop, Maurice, en welkom hier!
Vette uitlaatjes trouwens.

Groet, Dennis

PS. Is je buurvrouw net zo leuk als haar Mazda?
Antwoord
hahah helaas niet Wink En die uitlaatjes die zijn geweldig wat een geluid
  Sleepy
Antwoord
Mausje schreef:En die uitlaatjes die zijn geweldig wat een geluid

Dat geloof ik best.

Is het een nieuwe auto en heb je de uitlaten zelf gemonteerd, of laten monteren?
Of zaten ze er al op toen je hem kocht?
Antwoord
ja, die uitlaatjes, daar zit inderdaad een lekkere niet zwaar overdreven roffel in. Ik heb er tenminste nog steeds geen spijt van.
Antwoord
Foto's, André?  Tongue
Antwoord
Citaat:The Menace : Is het een nieuwe auto en heb je de uitlaten zelf gemonteerd, of laten monteren?

Of zaten ze er al op toen je hem kocht?

De auto is van 2016 er staat 30k op de teller en heb er in een maand tijd al 1200 mee gereden Big Grin

En de uitlaten heb ik idd laten monteren zowel als de haaienvin op het dak. Voor mij was de keuzen uit het sportpakket of de uitlaat, aangezien wat ik er voor terug kreeg van de opel koos ik voor de uitlaat en de haaienvin.

Maar ik wil zeker voor deze zomer als nog het sportpakket onder de auto hebben.(zonder de stickers)

Het geeft toch net effe die stoerdere uitstraling. Maar ja zo zijn er nog wel meer dingen die ik in gedachten heb. Angel

Citaat:[b]Andre Janssen schreef: ja, die uitlaatjes, daar zit inderdaad een lekkere niet zwaar overdreven roffel in. Ik heb er tenminste nog steeds geen spijt van.[/b]

Ik totaal zeker ook niet nee! ik vind ze heerlijk zeker bij de opstart van de auto Wink
  Sleepy
Antwoord
Als je het sportpakket neemt, gewoon de striping (aan de onderzijde) mee bestellen. Kost een paar euro's meer, maar in combinatie met het rood, het sportpakket en de sportuitlaat mogen deze stripings echt niet ontbreken. Ja, ik heb ze er ook opzitten. De striping voor de bovenzijde vind ik echt afzichtelijk, dat maakt je auto gelijk een sjonnie-bak, niet doen dus.
Antwoord
Niet geweten dat er striping onder was. Hoe ziet dat eruit als ik vragen mag heb daar nooit fotos van gezien. Ik dacht eigenlijk alleen de bovenzijde afzichtelijke stickers.
Maar met stickers in het algemeen weet ik het nog net zo niet.
  Sleepy
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)