Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Interieurverlichting
Goedemorgen!

Ik vroeg me af of hier iemand de interieurverlichting al eens heeft vervangen met Led lampjes en welke jullie daar voor hebben gebruikt. Het gaat hier om een 2014+ model.
Antwoord
Ja, ik heb ze vervangen voor LED, setje bij ome ali ik meen iets van 6 euro incl. verzendkosten. Doen het prima.
Antwoord
Heb je toevallig een linkje naar die lampjes André?
Antwoord
Speelgoed bij ome Ali, Intertoys failliet, kleding bij ome Ali, Coolcat failliet. Huishoudelijk apparatuur bij ome Ali, Kijkshop failliet,
Computers ome Ali, Paradigit failliet, autonderdelen ome Ali, Halfords failliet.
Hoe lang zal ik nog doorgaan ??
En het mooie is dat mensen klagen als ze op het journaal horen dat er weer een keten failliet is.
Dan zitten ze thuis tegen de vrouw te mauwen dat het aan het kabinet ligt.
Je moet je schamen dat je voor zoiets onnozels als een ledlampje niet gewoon naar een winkel gaat.
Wel op dit forum zeggen dat je een nieuwe 3 zou willen, ach bestel die ook maar bij Ali, dan gaan er ook weer dealers failliet.
Sorry maar ik raak zo gefrustreerd door al die klagers dat het slecht met Nederlandse economie gaat maar dan wel in Ali land kopen.
En nee ik heb niet gezegd dat jij over economie klaagt, maar denk toch eens na, wat verdien je nu in hemelsnaam, 1 euro ten opzichte van winkel ???
Weken wachten op lampjes.
Onvoorstelbaar hoe wij Nederlanders zelf alles kapot maken
Antwoord
IkBenHet schreef:Weken wachten op lampjes. 

Als het weken was, dan was de drempel misschien hoger. Zelf heb ik één keer iets bij Ali besteld, maar dat was er onverwacht snel. Maandag besteld en vrijdag in huis. De stickers van DHL op de verpakking lieten toch echt zien dat het helemaal uit Hongkong was gekomen en dat zonder verzendkosten.

IkBenHet schreef:Onvoorstelbaar hoe wij Nederlanders zelf alles kapot maken

Onvoorstelbaar? Je kunt niet van Nederlanders verwachten dat ze een dief van hun eigen portemonnee zijn. Dat zit niet in onze genen. Onze handelsgeest is aangeboren. Je weet wel, VOC-mentaliteit.
Antwoord
Citaat:Speelgoed bij ome Ali, Intertoys failliet, kleding bij ome Ali, Coolcat failliet. Huishoudelijk apparatuur bij ome Ali, Kijkshop failliet, 

Computers ome Ali, Paradigit failliet, autonderdelen ome Ali, Halfords failliet.

99,99% van de spullen van aliexpress zijn voor mij niet interessant. Alleen de dingen die nergens anders te krijgen zijn, bijvoorbeeld onderdelen van apparatuur of variaties op bepaalde spullen die hier niet te krijgen zijn. Net nog een behuizing gekocht van een HP laptop die HP zelf niet verkoopt. 
Dus als jij een link hebt naar een site die custom spulletjes voor een Mazda2 verkoopt (die niet gewoon per container bij Aliexpress besteld zijn...), graag.

Een zaak als Kijkshop is niet falliet gegaan door Aliexpress trouwens. Kijkshop verkocht vooral A-merk producten, dus dan moet je meer denken aan BOL en Amazon. Ali verkoopt vooral Sonee, Semsungg, etc...

Maar ik begrijp je reactie wel hoor
Antwoord
Jeetje ikbenhet, heb je je pilletjes niet ingenomen vandaag ? Ik heb trouwens nooit beweerd dat ik een M3 zou willen hebben hoor. Dat intertoys, coolcat, en kijshop niet meer bestaan heeft niets met ali te maken. Heeft puur te maken met het feit dat ze veel te laat op de nieuwe economie zijn ingestapt.

Maar ik wel me verantwoorden hoor als je dat nodig vind. Ik heb bij ali wat spulletjes gekocht die mazda zelf niet heeft, en ja toen kwam ik ook de led lampjes tegen en mee besteld. Niets meer en niets minder. Ik kan je vertellen dat ik de orginele van mazda (die ongeveer 10 keer zo duur zijn) nooit zou hebben gekocht, ook niet als ali geen alternatief zou bieden. M.a.w. Mazda lijd er geen centje pijn van.

Wat het linkje betreft, dat zou ik echt niet meer weten, maar zoek gewoon even bij ali op mazda Demion, dan kom je ze vanzelf tegen. Ik heb toen ongeveer 2 a 3 weken moeten wachten op mijn spulletjes. (is ruim 2 jaar geleden). Tegenwoordig leveren ze al vaak met een goede week.
Antwoord
nee pilletjes zijn onderweg van ali naar hier, duurt paar weken.
ja ik had beter naar plaatselijke apotheek kunnen gaan.
Antwoord
IkBenHet schreef:nee pilletjes zijn onderweg van ali naar hier, duurt paar weken.

Hahaha. Zeker vergeten "gratis verzending met DHL" aan te vinken? Die zijn nog sneller dan Frans Bauer die iets bij de Chinees gaat halen...
Antwoord
Ja, ik snap dat gezeur over lange levertijden ook niet. Okee, bij coolblue heb ik het morgen in huis, of als ik echt wil dezelfde middag. Dat gaat bij Ali niet lukken, maar doorgaans met een goede week in huis. (soms heb je pech, dat het pakje als "verdacht" wordt opgemerkt en dan kan je de pech hebben dat het zomaar een paar weken bij de inklaring blijft liggen voor controle.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)