Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie is Wie
Photo 
Dankje wel ik lees met heel veel plezier de reviews van de mede Mazda 2 eigenaren.

We hebben de auto gisteren opgehaald van Groningen naar Joure al 1 op 20 en rijdt fantastisch.

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
Volgens mij heb je verkeerde foto's geplaatst.
Antwoord
Nee hoor, André, dat zie je verkeerd. De foto's zijn hooguit een beetje te groot voor deze forumpagina, maar de bolide - het is tenslotte niet voor niets een Sport Selected - staat er mooi op!
Antwoord
AGH schreef:… hooguit een beetje te groot…

Understatement van het jaar; ik zie alleen ramen op de eerste verdieping.
Maar dat is op te lossen door de foto's op je computer op te slaan en van daaruit te openen. Dan verschijnt er ineens een fantastische M2, in de objectief meest mooie kleur waarin zo'n auto verkrijgbaar is, André!

Hilbrand, zou u ook een foto (of twee) van het interieur kunnen plaatsen? Ik ben benieuwd hoe dat er tegenwoordig uitziet.
Antwoord
Laat ik Hilbrand even helpen. Zo beter? Of zijn ze nu weer te klein?

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
Wel grappig dat er twee dezelfde auto's precies op een hoek geparkeerd staan.
Antwoord
Hoezo twee dezelfde? Let op die witte steen in het wegdek en je ziet dat dit één wonderschone Mazda is die op beide foto's op precies dezelfde plaats staat.
Antwoord
Joh…

Rolleyes

De twee door jou herplaatste foto's staan bij mij op zo'n manier in beeld, dat het lijkt of je vanaf een kruispunt twee straten tegelijk in kijkt. Maar ik heb geen verstandelijke beperking, hoor.
(Althans, niet meer dan de gemiddelde Nederlander.)
Antwoord
Nou Dennis, als ik zo lees wat je schrijft, dan vrees ik toch dat je een gespleten persoonlijkheid hebt, waardoor ieder van die persoonlijkheden zijn eigen Mazda 2 ziet...

Terug on-topic: Zoals Hilbrand zijn auto gefotografeerd heeft, komt Deep Chrystal Blue wat mij betreft het best tot zijn recht. Dus een schone auto met het zonnetje erop.
[Afbeelding: thumb.gif]
Antwoord
(05-26-2019, 04:56 PM)AGH1965 schreef: Terug on-topic: Zoals Hilbrand zijn auto gefotografeerd heeft, komt Deep Chrystal Blue wat mij betreft het best tot zijn recht. Dus een schone auto met het zonnetje erop.
[Afbeelding: thumb.gif]
Daar sluit ik mij helemaal bij aan. Erg mooi in het zonnetje.
Ik las overigens eerst 'Deep Chrysal Blue'

Die extra chroom accenten boven de mistlichten vind ik trouwens ook mooi.

MMM van Mazda
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)