Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe forummer: Amy
Hallo allemaal, vandaag heb ik mijn Mazda 2 (maart 2019) opgehaald. Het is een donkerblauwe auto in de GTM-uitvoering geworden. Tegelijkertijd heb ik mijn oud autootje ingeruild. Het is dan ook een grote stap nu naar een auto met alle luxe en snufjes. Volgens mij heb ik nu alles goed ingesteld.

Het is de eerste keer dat ik zo een nieuwe en (voor mij) dure auto gekocht heb. Ik wil er dan ook graag van genieten maar ik wil er ook zuinig op zijn. Op dit forum hoop ik daar wat tips voor te kunnen krijgen.

Ik rij vooral in de omgeving van Den Haag, korte stukken veelal. Maar ja ik moet de auto natuurlijk wel eigen maken dus wellicht dat ik er wel op uit ga trekken. Op dit moment ruikt ie nog nieuw en dat is geen fijne geur dus daar moet ik nog iets op verzinnen zonder dat ik chemische dennennaalden luchtjes krijg.

Ik heb er in ieder geval veel zin in.
Antwoord
Welkom hier en veel Mazda 2 rijplezier!
Antwoord
Dank je wel!! Smile
Antwoord
Welkom Amy! En veel plezier op dit forum, maar veel meer nog in je nieuwe bolide.

Je schreef:Op dit moment ruikt ie nog nieuw en dat is geen fijne geur dus daar moet ik nog iets op verzinnen zonder dat ik chemische dennennaalden luchtjes krijg.

Ik denk dat André zou zeggen: 'Veel winden laten!'
Antwoord
Welkom Amy! Heel veel rijplezier met je nieuwe Mazda! Smile
Antwoord
Ik sluit me aan en zeg welkom Amy! Donkerblauw?  Cool
Antwoord
Natuurlijk heeft ze een donkerblauwe uitgezocht, Cor!
Dat is en blijft toch de mooiste en tegelijk meest volwassen kleur voor een Mazda 2 Smile
Antwoord
Winden laten ???? Welnee, gewoon de hond van de buren meenemen naar het bos, lekker door de modder laten struinen en vervolgens met een lange omweg naar huis rijden met de hond op de achterbank, Gegarandeerd dat je de "nieuw" lucht kwijt bent.

Ik vind juist die "nieuw" lucht zo lekker ruiken. Niet dat ik mijn vrouw een fles parfum zou geven met dezelfde geur, maar juist die geur vind ik er gewoon bij horen de eerste dagen.

Welkom trouwens op dit leuke forum, en geloof me, ik ben echt niet zo'n mafkees zoals men hier vaak denkt over mij hoor.
Antwoord
Citaat:Dat is en blijft toch de mooiste en tegelijk meest volwassen kleur voor een Mazda 2 [Afbeelding: smile.png]

Zekers Dennis!  Smile  

Citaat:...de hond van de buren meenemen naar het bos, lekker door de modder laten struinen en vervolgens met een lange omweg naar huis rijden met de hond op de achterbank...

Argl ... ze wil alleen de lucht kwijt Andre, niet hem direct onverkoopbaar maken  Cry 

1x een langharige hond die in zo'n prachtige groengekroosde sloot was gesprongen achter in mn toenmalige Punto gehad jaren geleden. Gek genoeg daarna nooit weer.
Antwoord
Oh, dan is een hond toch nog ergens goed voor.

Andre Janssen schreef:lekker door de modder laten struinen
Cor_P schreef:in zo'n prachtige groengekroosde sloot was gesprongen

Om de geur in de auto te veranderen is het tweede onomstotelijk beter!  Cool
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)