Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Afstandsbediening keyless entry
Inmiddels is mijn auto 2,5 jaar oud en denk dat de batterij van de afstandsbediening leeg aan het raken is.. soms doet ie het als ik pas bij de auto sta. Maar hij herkend hem wel goed en start ook.

Dacht ergens gelezen te hebben dat je dan een melding in het scherm zou krijgen?

Iemand ook een idee wel type batterij erin moet?
Krijg het nergens gevonden. Zal vanavond proberen open te maken..
Antwoord
Weet niet of je zo'n afstandsbediening hebt, maar open maken gaat makkelijk. Dan zie je welke batterij erin moet.
Het nummer staat gewoon op het batterijtje.
Dus openen, dan zwarte ronde kapje eraf dan zie je de batterij, let op dat je het elastiekje rond batterij niet verliest.

https://www.youtube.com/watch?v=BAeB6eze73U
Antwoord
Filmpje even bekeken en als ik goed kijk (ja mijn ogen zijn redelijk goed) zit hier een gewoon 2032 knoop batterij in. 8 stuks op een kaartje bij de action voor 1 euro. Kun je dus 20 jaar mee voorruit.
Antwoord
Nou die ene keer in de 2,5 jaar dan mag er van mij wel een goed merk in.. alleen (ben nog niet zo ver) maar krijg de indruk dat het los halen van de twee delen niet geheel schade/kras vrij kan gebeuren..
Antwoord
Heb het bij mijn garage laten doen, toen 'ie toch een beurt moest en ik merkte net daarvoor merkte dat de afstandsbediening het slechter begon te doen.
Geen idee meer wat ik ervoor betaald heb, maar het ging in één moeite door, zonder gedoe.
Antwoord
(02-25-2019, 04:14 PM)The Menace schreef: Heb het bij mijn garage laten doen, toen 'ie toch een beurt moest en ik merkte net daarvoor merkte dat de afstandsbediening het slechter begon te doen.
Geen idee meer wat ik ervoor betaald heb, maar het ging in één moeite door, zonder gedoe.

Zit er geen beschadiging op je randen van de afstandsbediening ?
Antwoord
Citaat:maar krijg de indruk dat het los halen van de twee delen niet geheel schade/kras vrij kan gebeuren..

Valt mee als je voor het openen een plectrum of iets anders van plastic gebruikt. Ik heb zelf zo'n telefoon/laptop sloopsetje waar schroevendraaiers en allerlei plastic tuig bij zit om tussen onderdelen te wurmen en los te wiebelen (jaja vaktermen).
Antwoord
Andre Janssen schreef:Filmpje even bekeken en als ik goed kijk (ja mijn ogen zijn redelijk goed) zit hier een gewoon 2032 knoop batterij in. 8 stuks op een kaartje bij de action voor 1 euro. Kun je dus 20 jaar mee voorruit.

Als ik het mij goed herinner is het een 2025 batterij, ik probeerde ook eerst een 2032, maar dan krijg je de sleutel niet meer dicht Wink
Antwoord
@ Mysterion en André; lopen jullie dan niet een beetje op de zaken vooruit? Het is pas 2019.

@ Marcel; nope, niks te zien.
Antwoord
De titel van dit topic is "Afstandsbediening keyless entry". Nu heeft onze 2 geen keyless entry, maar in het filmpje zie ik een gewone sleutel zoals onze 2 ook heeft. Kortom, complete verwarring alhier.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)