Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen
Hallo allemaal,

ik ben Mazda rijder alsinds 1981. En gisteren heb ik m'n 7-de Mazda besteld.
Een Mazda 2 Skylease GT Skyactive G90 5MT. In de kleur Red Cristal Metalic.
Mijn huidige Mazda 6 Sportsbreak heb ik ingeruild omdat wij kleiner willen gaan rijden.
Vorige week m'n caravan weggedaan, dus daar had ik ook geen grote wagen meer voor nodig.
Wanneer de M2 wordt afgeleverd is nog niet bekend, omdat ik de 6 nog een keer nodig heb om de caravan weg te brengen.

Is een spannende tijd.

Zodra ik hem heb zal ik proberen foto's te posten. Hopelijk voor eind februari.

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
Antwoord
Welkom, edks!

Het type G90 5MT ken ik niet, maar dat zal wel veranderd zijn vergeleken bij 2015. Het is een 90 pk, neem ik aan?
In elk geval proficiat en alvast veel plezier ermee!

Groetjes, Dennis
Antwoord
(01-30-2019, 05:01 PM)The Menace schreef: Welkom, edks!

Het type G90 5MT ken ik niet, maar dat zal wel veranderd zijn vergeleken bij 2015. Het is een 90 pk, neem ik aan?
In elk geval proficiat en alvast veel plezier ermee!

Groetjes, Dennis
Ja dat klopt het is een 90 pk en hij heeft een '5 versnellingen Manual Transmission', dus een 5MT.

Wat ik zelf niet helemaal snap is, is het nou een Skylease of een Skyactive?
Wat is het verschil? Overigens is het een 2019 model, maar gebouwd in 2018. Daardoor had ik een voordeel van de oude BPM.

Antwoord
Welkom hier en veel Mazda 2 rijplezier!

Ter verduidelijking: SKYLEASE GT is de uitvoering; SKYACTIV G90 is de motor. Ja, Mazda is dol op hoofdletters. Vreemd eigenlijk dat ze de merknaam wel normaal schrijven...
Antwoord
(01-30-2019, 08:16 PM)AGH1965 schreef: Welkom hier en veel Mazda 2 rijplezier!

Ter verduidelijking: SKYLEASE GT is de uitvoering; SKYACTIV G90 is de motor. Ja, Mazda is dol op hoofdletters. Vreemd eigenlijk dat ze de merknaam wel normaal schrijven...
Oke, duidelijk. Bedankt

Antwoord
Welkom op het forum! Je hebt het iets kleiner gaan rijden wel serieus genomen door van het grootste model terug te gaan naar het kleinste model van Mazda Wink

Alsnog is de 2 natuurlijk een prima auto! rijd er al bijna 4 jaar met erg veel plezier in!

Ik ben benieuwd naar de foto's tzt Smile
Antwoord
(01-31-2019, 07:23 AM)Mysterion schreef: Welkom op het forum! Je hebt het iets kleiner gaan rijden wel serieus genomen door van het grootste model terug te gaan naar het kleinste model van Mazda Wink

Alsnog is de 2 natuurlijk een prima auto! rijd er al bijna 4 jaar met erg veel plezier in!

Ik ben benieuwd naar de foto's tzt Smile
Het is dan misschien het kleinste model, maar met mijn lengte van 1.86 m, nog altijd ruim voldoende. Zelfs voor langere ritten.

Antwoord
Mysterion schreef:Ik ben benieuwd naar de foto's

Vermoedelijk lijkt 'ie op de jouwe  Wink
Antwoord
Welkom! Ik rij zelf ook een SKYLEASE GT, maar een paar jaartjes ouder en in een donker blauw tintje. Fijne wagen! Stoer om van een schip als een Mazda 6 over te stappen op een 2!
Antwoord
edks schreef: Het is dan misschien het kleinste model, maar met mijn lengte van 1.86 m, nog altijd ruim voldoende. Zelfs voor langere ritten.

Ikzelf ben 1.90 en kan dat inderdaad beamen ;-)

The Menac schreef:Vermoedelijk lijkt 'ie op de jouwe  [Afbeelding: wink.png]

Die kans zit er dik in ja! ;-)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)