Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Honderdduizend
Wie biedt meer?  Cool

Antwoord
Wel een mooie mijlpaal, al kan ik me vreselijk opwinden over malloten die foto's maken tijdens het autorijden.  Angry
Antwoord
Daar heb je honderd procent gelijk in, AGH. Dit was dan ook een hoge uitzondering, want ook ik wind me normaal gesproken net zo op over malloten die bellen achter het stuur. Dat heb ik zelf nog nooit gedaan en zal ik ook nooit doen (foto's maken hiervoor en hierna ook niet meer), alleen was dit een 'nu of nooit'. Voor een telefoontje kun je altijd de auto wel even stilzetten, maar dat ging nu niet.
En nee, dit was geen ongeluk waard. Ik weet het…
Antwoord
Ik loop 99425 kilometer achter...

Hij heeft ook nog dezelfde kleur zie ik nu.. kom je niet vaak tegen..
Antwoord
Mooie kleur heb je dan, Mach0. Maar je moet hem wel even inrijden nog  Smile
Antwoord
Ik werk er hard aan..
Antwoord
Volgende keer gewoon in je woonwijk de laatste km tuffen en dan bij een rond getal auto aan de kant en foto.
Antwoord
Jaja, ik weet het. Zal ik de volgende keer ook zeker doen.

Misschien scheelt het iets als je weet dat ik de foto om half twee 's nachts genomen heb, op een nagenoeg lege vierbaans snelweg, waar ik bovendien, kun je aan de foto's zien, ook langzamer ben gaan rijden. Als ik verongelukt was, had ik naast mezelf hoogstens de vangrail beschadigd.
Is nog steeds geen excuus, maar ik heb geen andere mensen in gevaar gebracht.
Antwoord
Gein!  Smile  en foei natuurlijk  Exclamation

'Nee agent, ik zal niet weer een foto maken van de tellerstand als die van 99999 naar 100000 gaat...'

Op naar de 200000.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)