Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Automatisch inklapbare buiten spiegels
Ik merk dat ik als ik m2 parkeer bij mijn werk dat ik de buitenspiegels toch vaak handmatig inklap....gewoon voor de zekerheid omdat het toch een smal straatje is.

Nu heb ik bij de dealer gehoord dat je ook naderhand dit motortje kan later inbouwen zodat ze automatisch inklappen.

Heeft hier iemand ervaring mee?

Ik vraag mij namelijk af hoe dat dan functioneert omdat ik dan denk ik geen knop in het deurpaneel krijg.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord
Ik heb dat zelf ook niet, maar het lijkt mij ook handig. Het automatisch inklappen gaat vanzelf zodra je de auto vergrendelt. Ik weet niet of het een motortje is, want die zitten er al in. Ik geloof alleen een paar kabels en een relais-tje dat schakelt op het moment dat er een signaal komt van de vergrendeling.

Dit is zo'n setje: https://www.jenningsmotorgroup.co.uk/sho...irror-kit/ (met dank aan Mysterion uit een ander topic) ( hee dat was er ook eentje van jou nadine95 Smile
Antwoord
Het kost bij de dealer blijkbaar € 178. Zie het topic van Marcel: klik (Of misschien is het intussen iets duurder geworden.)
Antwoord
Bedankt voor de nuttige antwoorden!

Ja ik zet de laatste tijd vaak wat op het forum omdat ik toch wel veel dingetjes in mn hoofd heb en zie op internet en vind het dan fijn om aan jullie ervaren m2 rijders informatie te vragen

Antwoord
Klopt helemaal wat ze hier zeggen, ik heb ook rond de 170 euro betaald, maar ik ben er wel heel erg blij mee. Het betreft inderdaad wat kabels en een relais. Bij Jennings kopen is erg voordelig, maar ik heb wel begrepen dat het zelf inbouwen even een "dingetje" is. Niet doen dus en gewoon laten doen door de dealer.
Antwoord
Oeps, misschien hebben we Nadine toch verkeerd begrepen. Het genoemde bedrag is voor auto's die al elektrisch inklapbare buitenspiegels hebben zoals de GT-M. Maar volgens mij heeft Nadine een Dynamic+. Dus denk ik dat Nadine het handmatig inklappen wel heel erg letterlijk bedoelde, terwijl een GT-M rijder met handmatig inklappen het met de hand bedienen van de schakelaar bedoelt...
Antwoord
Volgens mij heb je daar gelijk in, AGH.
Zo te lezen heeft ze nu geen motortje en geen knop voor de spiegels in haar deurpaneel.
Dan wordt het denk ik wel lastiger, en in elk geval duurder. En misschien ook lelijker.
Antwoord
hmmmm... Daar kon je nog wel eens gelijk in hebben.... Dat maakt het inderdaad nog wat anders ja en een stukje duurder.

Ik zou bijna zeggen Nadine, kijk of je (op termijn) deze M2 niet kunt inruilen op een leuke GT-M, Skylease-GT of andere wat uitgebreidere uitvoering? Misschien is dat met al je wensen niet eens zo ver gezocht?
Antwoord
Vandaag contact gehad met de mazda dealer en indd de module kan niet worden geplaatst in mijn m2 omdat ik het facelift model heb.

Mij werd aangeraden om even te wachten want er zou beslist wel een update komen waar mijn m2 dan wel ondervalt.

Dus maar eventjes geduld hebben

Ja om mijn huidige m2 in te ruilen voor een wat uitgebreidere m2 zie ik opzich nu nog niet zitten......ik moet maar tevreden zijn met wat ik heb zullen we dan maar zeggen

Antwoord
Praat me even bij... het facelift model? Klinkt Goois ;-)

Als je in de auto zit, zie je de LED lampen toch niet en die spiegels die komen nog wel dan.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)