Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hallo allemaal!
Hallo allemaal!

Aangezien mijn allereerste auootje (Een ford fiesta van 2001) nogal last begint te krijgen van zijn ouderdom vond ik dat het tijd werd voor een nieuwe.
Bij de ontmoeting van de Mazda 2 was ik op slag verliefd en met wat geluk ben ik vanaf volgende week trotse eigenaar van de Mazda 2 Hakoné in de kleur Soul Crystal Red  Big Grin

Helaas zat ik met een tijdsnood (Ik moet binnenkort met de fiesta naar de keuring en deze gaat hoogstwaarschijnlijk afgekeurd worden) waardoor het een stockwagen is zonder LED verlichting. Dit geeft de mazda toch wel een heel andere look en vandaar ook mijn vraag: is het mogelijk om nadien
 de LED verlichting te installeren en heeft iemand enig idee hoeveel dit ongeveer zou kosten? Ik heb hier wel een post over zien passeren maar zonder definitief antwoord.
Antwoord
Welkom hier en alvast veel rijplezier!

P.S. Mazda 2 Hakoné? België?
Antwoord
Welkom, Lisa.

Er is inderdaad al een topic over LED-verlichting. Volgens mij werd daarin duidelijk dat LED-verlichting zichzelf richt, terwijl je de ouderwetsere verlichting handmatig hoger en lager kunt zetten. Dat vergt dus meer dan alleen de koplampen zelf en zal waarschijnlijk een prijzige aangelegenheid worden.
Om het zeker te weten, kun je denk ik het beste even bij de dealer aankloppen.

Succes en alvast veel plezier!
Groetjes, Dennis
Antwoord
Hey Lisa,

Veel plezier met de m2!

Ik heb een tijdje terug ook die vraag gesteld op het forum over de led koplampen.....
Heb dit naderhand bij de dealer na gevraagd en ja het is mogelijk maaaarr je kiept achterover wat het kost: €1300,- per koplamp!

Ze adviseerde me om anders led lampjes te halen en die te plaatsen zodat je toch zo wat zitter licht hebt en een stoerdere uitstraling krijgt in het donker.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord
Bedankt voor de reacties allemaal!
Jammer om te horen van de led's, maar die zijn me ook geen €2600 waard. Dan zullen het inderdaad wel gewone LED lampjes worden  Tongue

Oh en @AGH1965, ik ben inderdaad van België ja, is de Hakone in Nederland niet beschikbaar?
Antwoord
Hoi Lisa,

Leuk om te horen dat het een M2 is geworden. Veel rijplezier ermee.
Als je nou echt verliefd bent op die LED lampen, wat ik me beste voor kan stellen, is het dan niet wat om met je dealer te overleggen of er niet ergens een M2 mét op voorraad is? Ik neem aan dat als je hem net hebt gekregen dat dat niet zo'n probleem zal zijn.

Grtz,
Cor
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)