Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Site voor accesoires mazda 2
Hallo,

Als eerste de beste wensen voor 2019!

Nu mijn vraag,
zijn er sites op ali expres na waar je mooie originele en niet originele accessoires kunt krijgen voor de mazda 2 bouwjaar 2017 / 2018?

Groetjes,
Nadine

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord
Jazekers die zijn er wel. Zoek in tante alie op mazda demio en je vind heel veel (maar ook veel van hetzelfde) spullen voor de M2. Let op als je boven de 20 euro besteld kunnen er behoorlijk wat kosten bijkomen )en ik spreek uit ervaring)
Antwoord
Hoi Nadine,

Ik heb in het verleden bij deze website mijn front spoiler en side skirts besteld: https://www.jenningsmotorgroup.co.uk/shop/mazda/2/2015-onward/
Let wel op dat het een bedrijf is uit de UK, als je bijvoorbeeld matten besteld zullen deze verkeerd om zijn Wink
Antwoord
Nadine schreef:zijn er sites op ali expres na waar je mooie originele en niet originele accessoires kunt krijgen…

André 1 schreef:Zoek in tante alie op…

Rolleyes
Antwoord
Bij Jennings in Engeland heb ik ook 2 keer wat besteld. Het laatste waren mijn verlichte deurdorpels. Die kosten in nederland 210 euro (okee incl. montage) en bij Jennings betaalde ik 79 euro, ik heb tot 2 maal toe gevraagd of deze lage prijs wel klopte, want dit verschil was wel heel erg groot. En de montage ? appeltje-eitje, zelfs voor mij met mijn 2 linkerhanden.
Antwoord
@andre janssen

En hoe ging dat met de verzendkosten en het verzenden hoelang duurde dat?

Antwoord
@andre janssen & @mysterion

En hoe ging dat met de verzendkosten en het verzenden hoelang duurde dat?

Antwoord
Ik heb 60 pond moeten betalen voor de verzending, dus het is verstandig om zoveel mogelijk in 1x te bestellen. Verder werd ik er wel zeer vriendelijk geholpen en was de bestelling vrij snel binnen (als ik het me goed herinner).
Antwoord
60 pond verzendkosten ? da's een beste bak geld. Uit mijn hoofd betaalde ik 14 pond verzendkosten en ik had de verlichte dorpels (of hoe die dingen ook heten) met een dag of 4 a 5 in huis. Ik kan het voor de zekerheid nog even nakijken voor je.

Oeps, klein foutje. De dorpels waren 86 pond en 30 pond verzendkosten. 116 pond totaal een kleine 130 euro ongeveer. Ze kosten bij dealer 239,-- dus.......
Antwoord
Top! Bedankt voor de info!

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)