Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Originele armsteun kraakt bij koude motor
Ik ben sinds enkele maanden de trotse bezitter van een Mazda 2 Dynamic TS+. Daar heb ik een originele armsteun in laten bouwen. Sinds vorige week kraakt de armsteun en waarschijnlijk is dit omdat het wat kouder wordt. Eigenlijk alleen als de motor koud is en versneld stationair loopt. Is dit een bekend euvel? Iemand advies?
Ik ben nog niet bij de dealer geweest.
Antwoord
Hoi Michel en welkom hier.

Mijn auto is in de zomer van 2015 aan mij geleverd met ook een originele armsteun. Bij mij heeft 'ie nog nooit gekraakt.
Als je het erg hinderlijk vindt, zou je er natuurlijk mee naar de dealer kunnen teruggaan.

Maar ik begrijp dat het telkens eigenlijk maar een paar seconden duurt, toch? Dan is het vooral een luxeprobleem Wink

Gr, Dennis
Antwoord
Ik kan me niet voorstellen dat er een link is tussen een koude motor en een krakende armsteun. Misschien wel de temperatuur in de auto zelf, maar een koude motor ? maar zoals gezegd, ga er even me terug, en als ze het niet kunnen vinden, is er nog niets aan de hand, want krakende wagens lopen het langst zeggen wij hier in de grote stad, dus dan kun je nog vele jaren genieten van je M2.
Antwoord
Inderdaad heb je een krakende wagen dan loop je het langst met dat milieu gedoe om oude bakken te weren  Wink Wink Wink
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)