Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reclame
Dat dit forum reclame toont, vind ik geen probleem. De rekening moet immers ergens mee betaald worden. Maar waarom in vredesnaam reclame voor "smachtende dames"? Persoonlijk vind ik dat een afknapper vanjewelste. Of ben ik nu ouderwets?
Antwoord
Ik was altijd in de veronderstelling dat reclame zoals hier afgeleid waren van je surfgedrag zoals zoekresultaten e.d.

Heb deze smachtende dames tot nu toe niet voorgeschoteld gekregen..

Wil hier overigens niets mee suggereren
Antwoord
Dat dacht ik ook de Parel ?
Antwoord
Hahaha, mijn surfgedrag... Dus omdat ik voornamelijk geïnteresseerd ben in auto's en computers, moet ik volgens Google wel een eenzame nerd zijn die op zoek is naar een liefje??? Nou, dan heb ik nieuws voor ze: Dat ben ik niet!

Het doet mij toch fronzen als ik lees dat dit Mazda 2 forum "the only site that get's you a girl" is...  Huh

Zou Boyke niet ergens een instelling kunnen veranderen waardoor alleen reclames verschijnen die wel toepasselijk zijn voor een auto-forum?
Antwoord
(04-22-2018, 07:12 PM)AGH1965 schreef: Dus omdat ik voornamelijk geïnteresseerd ben in auto's en computers, moet ik volgens Google wel een eenzame nerd zijn die op zoek is naar een liefje???
Zo bedoelde ik hem natuurlijk niet maar goed was ook maar gekheid hè..

Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe de reclames hier bepaald worden en of dat er door instellingen aan te passen iets te veranderen is.

Neemt trouwens niet weg dat mijn opmerking over surfgedrag en zoekopdrachten uit de lucht gegrepen is...zoek ik vandaag iets op over bijvoorbeeld paarse opblaaskrokodillen..gegarandeerd dat ik ze morgen op allerlei plekken als reclame voorgeschoteld krijg.
Antwoord
Daarom gebruik ik een add blocker, nooit last van die reclames Smile
Antwoord
Ja chrome browser gebruiken zou ik zeggen, dan heb je tenmiste ZEKER last van die rommel.
Dat is het hele probleem, Google is nu eenmaal een stuk onbenul wat jou als gebruiker bevuilt met zooi.
En wil je onder je instellingen adverteerders uitzetten dan werkt de helft niet eens.
Tactiek heet zoiets.
Antwoord
Ik heb er ook geen last van, inderdaad dank zij adblock. Maar voor zover ik weet, heeft dit forum helemaal geen betalende adverteerders. Maar dat zou Boy, de eigenaar van dit forum beter kunnen beantwoorden.
Antwoord
DeParelVanHetZuiden schreef:Ik was altijd in de veronderstelling dat reclame zoals hier afgeleid waren van je surfgedrag zoals zoekresultaten e.d.

Zeker weten. Als je zelf niet naar smachtende dames hebt gezocht, zou ik maar eens kijken wie van je huisgenoten je computer gebruikt heeft.
Antwoord
DeParelVanHetZuiden schreef:zoek ik vandaag iets op over bijvoorbeeld paarse opblaaskrokodillen..gegarandeerd dat ik ze morgen op allerlei plekken als reclame voorgeschoteld krijg.

Oh, ik dacht dat je dan advertenties voor zo'n opblaas Patricia Paay van Johan Vlemmix zou krijgen. [Afbeelding: emoji12.png]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)