Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oproep onderhoud
Krijgen jullie een oproep ( brief, telefoon of iets ) van je dealer dat er onderhoud nodig is ???
Vandaag ging het sleuteltje branden en de melding was 15 dagen onderhoud nodig.

Enkele dagen geleden een afspraak gemaakt voor bandenwissel ( winter naar zomer ) maar er werd totaal niets gezegd dat er onderhoud aan zit te komen. Undecided Undecided
Is dit hoe Mazda dealers werken, gewoon niks zeggen en het aan de klant over laten en er van uit gaan dat de klant er zelf maar aan moet denken.
Of zijn er dan toch nog dealers die uit zichzelf de klant inlichten ??
Lijkt mij eigenlijk best een logische stap toch dat een dealer zijn klanten op de hoogte brengt.
Antwoord
Ik krijg inderdaad een mailtje van mijn dealer als ik (Uhhhhh, mijn auto) aan een beurt toe is. Niet van Mazda dus, maar van mijn dealer. Ik denk dat hij daar een eigen systeem voor heeft, want ik kreeg dit ook elk jaar toen ik nog suzuki reed (zelfde garage).
Antwoord
Dan gaan we dat eens aankaarten bij onze dealer. Uiteraard op een nette manier.
Kan een foutje zijn ook he.
Antwoord
Zekers kan dat een foutje zijn. Ik heb een hele fijne dealer, maar ik ben er ondanks dat wel van overtuigd dat het sturen van het jaarlijkse mailtje in de eerste plaats in hun eigen (lees beurs) belang is.
Antwoord
Ik kreeg inderdaad ook een mail vanuit mijn dealer dat er weer een onderhoudsbeurt aan zat te komen (en vervolgens 3 herinneringen omdat ik de afspraak nog niet gemaakt had omdat ik uiteindelijk minder km heb gereden).
Antwoord
Afspraak gemaakt en netjes gezegd dat we het vreemd vonden.
Antwoord was niet echt bevredigend. Jammer.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)