Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen
Hoi allemaal. Mijn naam is Adrie. Laat ik beginnen met het slechte nieuws: Zelf heb ik geen Mazda 2. En dan het goede nieuws: Mijn vrouw heeft bijna een half jaar een nieuwe Mazda 2 Dynamic in haar bezit.

Al eerder had ik me aangemeld bij dit forum, maar ik kon mijn account niet activeren door het probleem met de activatiemails. Helaas lukte het me niet om in contact te komen met de forumbeheerder om het probleem te melden. Dus heb ik uiteindelijk via Autoweek contact gezocht met André. Sorry dat ik je review daarvoor "misbruikt" heb, André.
Antwoord
Welkom Adrie. Het klopt inderdaad dat er een probleem was met aanmelden voor nieuwe members. Gisteren hebben we Boyke (admin) even aan de mouw getrokken met dit probleem en heeft hij dit opgelost.

Veel plezier met de 2!
Antwoord
Welkom en veel plezier met de 2.
Antwoord
Welkom op het knusse forum Smile
Antwoord
Welkom Adrie, dat je mijn review hebt "misbruikt" vind ik helemaal niet erg hoor, door deze actie kwam het activatie probleem aan het licht. Ik moet jou ook excuses maken, want ik zag dat je begin november mij via een PB op autoweek ook al een berichtje had gestuurd en ik heb daar nooit op gereageerd, maar ik wist niet eens dat je een PB kan versturen vanaf autoweek.

Maar welkom hier op ons leuke forum.
Antwoord
Welkom en veel plezier hier!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)