Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
instaplijsten

Ook nog maar gelijk de Chinese instaplijsten erop gezet. Zowel voor als achterin.
Ze zijn officieel voor het model 2010-2014, bij de DJ zit er een klein randje in de dorpel.
Dus ik heb ze voorzichtig iets in de vorm gedrukt. Het lettertype is helaas niet van de nieuwe Mazda.
En aan de onderkant van de lijst een gootje kit aangebracht aan de bovenkant en de zijkanten, alleen het 3M tape leek me iets te weinig.
De  'echte' Chinese lijsten voor de DJ zijn of met rvs blokjes, of heel glimmend rvs.  Dit vond ik iets rustiger.
Op de achtergrond nog de pedalenset.
Antwoord
Goed bezig!
Antwoord
Ziet er goed uit, jammer ja dat ze niet voor de nieuwe 2 zijn.
Antwoord
Inderdaad jammer van dat kleine randje, maar je moet wel heel goed kijken om het te zien.
De goedkoopste voor de DJ begonnen bij 30 Euro, maar die zijn glimmend, en de dealer vraagt er geloof ik 180 Euro voor. Op ons forum zag ik ook nog lijsten staan:

http://www.mazda2forum.nl/showthread.php...ten#pid617

en die hebben ook hetzelfde oude lettertype.
En die van mij waren maar 12 Euro. Ze zien er door de flits wel iets lichter uit overigens.

[Afbeelding: %24_57.JPG]
Antwoord
De orginele instaplijsten zijn inderdaad schreeuwend duur. Ik heb ze in Engeland gekocht, dat scheelde behoorlijk, maar nog steeds fors duurder dan deze van alie
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)