Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Auto in de wax zetten
Ik wil volgend weekend mijn 2 voor het eerst een uitgebreide behandeling geven, dus ook maar weer eens in de wax zetten. Alleen heb ik geen idee wat ik daar voor met gebruiken. Ik zie via de Facebook van hart van auto's heel vaak voodoo ride voorbij komen en weet dat hier meguiars spulletjes gebruikt worden. Wat moet ik dan hebben? Voordeel is wel dat ik van mijn opa ooit een poetsapparaat gekregen dus dat zou wel een tijdswinst moeten opleveren.

Dus, welk spulletje zouden jullie mij aanraden?
Antwoord
Ik gebruik turtle wax voor mijn wagen. Super spul.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Antwoord
Maar wat heeft die wachtrij er eigenlijk mee te maken?
Een wachtrij voor de wasstraat kan ik me voorstellen, maar als je zelf gaat poetsen…?
Antwoord
Wax, maar mobiel met autocorrect heeft het nogal verpest :p en kan met mijn telefoon op de mobiele site de titel niet aanpassen.. Klein beetje gefaald dus haha
Antwoord
Als je in de lijst waar je het topic hebt geplaatst en je gaat op de titel staan, en je linker muis even ingedrukt houd, kun je de titel van je topic aanpassen. Dat kan natuurlijk alleen bij de topics die jij hebt geplaatst.
Antwoord
collinite 845 is een topwax voor weinig geld
Antwoord
Mijn kleinzoon neemt binnenkort onze 2 onder handen met meguiars spul. Is het beste wat er op de markt is volgens hem.
Antwoord
Zeer goed te spreken over collinite, hier gebruik ik de 915.
Het is een werk maar dan heb je ook wat.

De wax zet ik er met de zgn vinger op.
Uitpoetsen met een Monello doek.
Over al deze spullen zeer tevreden.

Bijlagen Afbeeldingen

Antwoord
Zelf was ik hem met Meguiars producten:

Gold Glass Car Wash i.c.m. een Microfiber Wash Mitt en afdrogen met een Water Magnet Drying Towel

En om te poetsen hun Ultimate Wax
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)