Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Achterbumper bescherming
Jullie hebben de Mazda al een tijdje langer in bezit dan ik.

Hoe blijft bij jullie de lak bovenop de bumper, bij de ontgrendeling van de kofferklep? Mijn ervaring met een Mazda 3 die zo'n zelfde uitsparing in de bumper had, is dat daar krasjes op komen van je nagels. En dat zal met de zwarte lak nog sneller zichtbaar worden.
Ik heb er nog niet echt een fraaie oplossing voor gevonden. Ik ben even aan de gang geweest met folie, maar waarschijnlijk was die van mindere kwaliteit want dat zag er direct na het aanbrengen al niet meer mooi uit.

Er zijn ook kunststoffen/metalen beschermingen maar die lopen gelijk over de hele breedte van de bumper en waren verchroomd. Ik zou het juist zo onopvallend mogelijk willen hebben...

Eigenlijk zou ik ipv folie één of ander dun, stevig voorgevormd kunststof willen hebben wat alleen in de holte komt....
Met een grote glimlach rondrijdend in een Jetblack Mazda 2 D-105 Skylease+
Antwoord
Misschien je nagels knippen?  Tongue

Maar serieus, ik heb geen last van krasjes daar. Dat gaat dus prima zonder folie of chroom.
Antwoord
Heb ik ook geen last van. Ik probeer me ook een beetje voor te stellen (als ik een beetje doorsla ga ik het misschien ook wel proberen) hoe je in hemelsnaam met je nagels die lak in de holte raakt als je de klep opent. Nu heb ik keyless entry en weet dus niet of het openen van de klep met een uitvoering die geen keyless entry heeft werkt. Ik leg mijn hand in de "opening" en ontgrendel de klep door op de knop te drukken die je dan voelt. Ik kom dus niet eens in de buurt van de lak. Nu heb ik met mijn lengte natuurlijk wel heuuuuuuuuuuuule kleine hamster-handen.

Ik heb wel bij ome-alie in china zo'n verchroomde beschermingsrand gekocht voor de binnenrand van de kofferbak gekocht. Dat kreng plakt voor geen meter, maar mij beschermd die kunstof rand wel.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)