Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verwarmbare buitenspiegels
Nu het koude weer weer in aantocht is, vroeg ik mij iets af (voornamelijke omdat vriendinlief het vroeg). Volgens de brochure van de Mazda 2 zitten er verwarmbare buitenspiegels op. In mijn oude auto (Honda Jazz in het mooie mintgroen), zat er een apart knopje om te verwarming van de spiegels aan te zetten. Nu vroeg ik mij dus af hoe het bij de 2 zit. Het instructieboekje geeft mij geen verduidelijking, aangezien ik het er niet eens in kan vinden. Betekent dit dat deze gewoon altijd aanstaan? Zoals het geval is bij mijn zus haar Suzuki Swift, of werkt het alleen als je bijvoorbeeld de achterruit verwarming aan heb staan. Graag jullie professionele mening/oplossing  Cool
Antwoord
Goeie vraag! Meest logische lijkt me dat het op de achterruitverwarmingsknopje zit (dat is er ook 1 voor lingo hoor lol)

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Antwoord
De achterruit verwarmings knop is ook voor de spiegel verwarming.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord
Voor het inschakelen van de spiegelverwarming, het contact op ON zetten en de achterruitverwarmingsschakelaar indrukken. (pagina 4-81)
dit is de tekst uit een introductieboekje van de Mazda 2 wat ik op interne heb gevonden.
Antwoord
Ah super, dankjewel allen Smile blijkbaar niet goed gezocht in het online boekje :p
Antwoord
Ja, inderdaad via de knop van de achterruitverwarming!
Ik vind dat persoonlijk een stuk handiger dan een losse knop zoals bij mijn huidige Volkswagen Polo! Ik kan niet wachten tot mijn Mazda geleverd gaat worden! :-)
Met een grote glimlach rondrijdend in een Jetblack Mazda 2 D-105 Skylease+
Antwoord
(11-04-2016, 06:48 PM)BNW schreef: Ja, inderdaad via de knop van de achterruitverwarming!
Ik vind dat persoonlijk een stuk handiger dan een losse knop zoals bij mijn huidige Volkswagen Polo! Ik kan niet wachten tot mijn Mazda geleverd gaat worden! :-)

We zitten nu op de helft......

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Antwoord
:-) nou, het schiet al op... Undecided ik zat het ook net uit te tellen!
Haha, tsjonge, hoe een volwassene dan toch weer een klein ongeduldig kind kan worden! Ik heb er zelfs een speciale "Mazda-2-aftel-widget" voor mijn Android telefoon voor gemaakt! Is dat errug, of niet? :-)
Met een grote glimlach rondrijdend in een Jetblack Mazda 2 D-105 Skylease+
Antwoord
Nee hoor is heel herkenbaar en niet erg, het wordt pas erg als de auto bij de dealer is afgeleverd en je krijgt de afleverdatum te horen (waar meestal een paar dagen tussenzit) Dan pas ga je echt als een klein kind bij je zelf zeggen "nog 6 nachtjes slapen" en dat dus 6 dagen lang. Het is net of je weet dat je over een paar dagen jarig bent en je weet dat je die lang gekoesterde modeltreinbaan gaat krijgen van paps en mams.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)