Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gebruikersonderzoek voor Afstudeerproject over Infotainmentsystemen
Hallo iedereen,

Mijn naam is Niels en ik studeer Communicatie & Multimedia Design aan de Hogeschool van Amsterdam.
Momenteel ben ik daar bezig met een afstudeerproject en het onderwerp dat ik gekozen heb is het ‘Infotainmentsysteem’.
Ik doe hier momenteel onderzoek naar en uiteindelijk zal ik een herontwerp maken van het MZD Connect systeem.

Mijn vraag: Voor mijn gebruikersonderzoek ben ik opzoek naar Mazda eigenaren met het Infotainmentsysteem, die mij zouden willen helpen door het invullen van een vragenlijst. Deze vragenlijst bevat een paar algemene vragen betreft het onderwerp en wat vragen over het huidige Mazda infotainmentsysteem.
De antwoorden op de vragen zullen mij helpen om mijn aannames concreet te maken en het concept vorm te geven.

Link naar enquête: https://nl.surveymonkey.com/r/G688PKF

Ik wil iedereen alvast heel erg bedanken die mijn enquête hebben ingevuld en als er vragen zijn stel ze dan gerust.

Vriendelijke groet,
Niels
Antwoord
Dag Niels,

Zojuist heb ik je enquete ingevuld.

Wellicht een klein aandachtspuntje voor een volgende keer; in een brief, een mail, of een bericht zoals dat hierboven, is het niet netjes om met "Ik…" te beginnen. Laat staan met: "Ik… Ik… Ik…"
Een alternatief zou kunnen zijn: "Mijn naam is Niels en ik studeer… Momenteel ben ik daar bezig met een afstudeerproject…"
Doe er je voordeel mee  Cool

Hopelijk krijg je meer reacties.

Succes, Dennis
Antwoord
Ik heb hem ook ingevuld. Succes!
Weer met een grote glimlach rondrijdend in een Mazda 2
Antwoord
Heb hem ook maar even ingevuld, kleine moeite toch ?
Antwoord
@The Menace
Allereerst dank voor het reageren.
Het is inderdaad niet zo netjes en goed dat het jouw is opgevallen, bedankt voor je opmerking en zal het meteen aanpassen.

@Andre Janssen , BNW
Heel erg bedankt voor het invullen
Antwoord
ook net ingevuld!
Antwoord
Ingevuld!
Antwoord
Laat je nog weten hoe je project verloopt? Ik ben wel benieuwd eigenlijk!
Weer met een grote glimlach rondrijdend in een Mazda 2
Antwoord
Ook ik heb het zojuist ingevuld! Ik ben ook benieuwd naar de afloop van je afstudeerproject!

Succes!
Antwoord
Iedereen die de enquête heeft ingevuld heel erg bedankt!.

@BNW, Mysterion
Dank voor jullie interesse. Ik houd jullie op de hoogte van mijn vorderingen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)