Mazda 2 Forum
Wie is Wie - Afdrukversie

+- Mazda 2 Forum (http://www.mazda2forum.nl)
+-- Forum: Welkom! (http://www.mazda2forum.nl/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Wie is wie (http://www.mazda2forum.nl/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Topic: Wie is Wie (/showthread.php?tid=425)

Pagina's: 1 2 3

Wie is Wie - Hilbrand - 04-28-2019

Ik ben Hilbrand Zuidema ben nu 70 jaar en woon in Joure Friesland, mijn vrouw Marijke en ik hebben samen een Mazda 2 Sport Selected gekocht bij Mazda Terpstra te Groningen. De Mazda 2 is een demoauto met 10.000 km op de teller en is afgeleverd in September 2018 bij de dealer door Koopman autotransport waar ik vroeger zelf ook vaste internationaal chauffeur was en met de Mazda rond reed door Nederland en Duitsland.
De Mazda 2 heeft de donkerblauwe metalic kleur met standaard Toyo banden die ik heb ik laten demonteren en Dunlop stille band laten monteren met 67 dB. 
Binnenkort in mei kunnen we auto ophalen bij de dealer. mijn andere auto de Fiat Punto viercilinder uit 2013 heb ik verkocht aan een autohandelaar
Later hoort u meer van ons omtrent onze nieuwe Mazda 2 sport selected.

RE: Wie is Wie - AGH1965 - 04-28-2019

Welkom hier en voor straks alvast veel rijplezier!

RE: Wie is Wie - The Menace - 04-28-2019

Hilbrand schreef:… Hilbrand Zuidema ... 70 jaar ... Joure Friesland ... Marijke ... Terpstra te Groningen ... Koopman autotransport … internationaal chauffeur …

Ho ho, de AVG is ook op u van toepassing  Wink

Maar van harte welkom, Hilbrand, en alvast proficiat met de nieuwe aanwinst.

Zo te zien zitten er ook andere velgen onder de auto. Mag ik vragen welke maat die zijn?
Ik heb pas namelijk mijn zomerbanden moeten vervangen en toen (b)leek er door de specifieke maatvoering van de velgen eigenlijk nauwelijks een alternatief te zijn voor de Toyo's waarmee de 2 origineel wordt afgeleverd.

Groet, Dennis

RE: Wie is Wie - Cor_P - 04-28-2019

Welkom! En wederom eentje in de mooiste kleur voor de Mazda2!  Smile

RE: Wie is Wie - Andre Janssen - 04-29-2019

Bijna mooiste kleur Cor.

RE: Wie is Wie - Cor_P - 04-29-2019

Citaat:Bijna mooiste kleur Cor.

Nouja, beauty is in the eye of the beholder hè...

RE: Wie is Wie - Andre Janssen - 04-29-2019

Vertaald : smaak is persoonlijk, maar over het algemeen is dat toch wel soul-red.

RE: Wie is Wie - The Menace - 04-29-2019

André schreef:… over het algemeen is dat toch wel soul-red.

Wat bedoel je precies met 'dat', André?

RE: Wie is Wie - Hilbrand - 05-02-2019

Dit zijn de standaard velgen 16 inch voor de Mazda 2 Sport Selected 1.5 met nu met de Dunlop stille band van 67 dB maat 195x 55x 16 en de toyo banden heb ik laten verwijderen.

RE: Wie is Wie - AGH1965 - 05-02-2019

Ja Hilbrand, mooie velgen heeft die Sport Selected! 

Althans, volgens mij zijn het dezelfde velgen als die van de GT-M maar dan geheel zwart, wat ik veel mooier vind dan dat diamond cut geneuzel van de GT-M velgen. Gek genoeg zijn de Sport Selected velgen niet als optie te kiezen op een GT-M. Mocht ik ooit nog eens een GT-M kopen, dan ga ik de dealer voorstellen om de GT-M velgen om te ruilen met die van een Sport Selected uit de showroom...